Venice Beach

Verenigde Staten, Los Angeles

Reisverslagen moeten LEUK zijn. Dus deze blijft kort maar krachtig. Hotelkamer : stof, pikkerig en schimmels, en vooral zeer veel lawaai van zwervers, verslaafden etc. Maar grootste lawaaiveroorzaker was de geparkeerde auto onder ons raam waarvan alarm constant af ging. Complete nacht niet geslapen in een niet al te gezonde kamer zorgde ervoor dat mijn (Alice) gezondheidsklachten verergerden en we zijn naar een soort van huisartsenpost gegaan. Mijn gevoel zei al dat het niet alleen astma was. Ook bronchitis. 2 kuren, drankje, spuit in mijn achterste rijker euhhh armer. Bijna 500 dollar lichter. Maar dat komt tzt wel terug van de verzekering. Meest vervelende voor ons is dat we LA niet zien. Geen walk of Fame, geen Hollywood en sign, geen Beverly Hills etc. Het is 15u en zijn nog niet zo lang terug. De was maar even gedaan en even liggen op het strand van Venice Beach. Even bijkomen van alles en neuzen weer de goede kant op krijgen. Op zo’n dag heb je even last van alles. Ook van heimwee. Op naar de weer mooie reisverslagen!

Ps. Nu weten we weer waarom we 2 creditcards hebben met ook saldo erop. Je bent er snel door zo. Autoverhuurbedrijf legt al beslag van 1000 dollar. Deze 500 erbij. Totaal 1500 die je niet gebruiken kunt.... blij dat we dit goed voor elkaar hebben en ook blij met Amerikaanse Sim. (Uber, bellen reisbureau en ANWB izz, bellen arts)

nu maar eens beginnen met gezond worden en gaan genieten de Jongens doen het prima . Dus het wordt tijd voor positieve geluide maar zwervers zijn er veel i Ameria veel geluk samen verder Wie heeft de hotels geboekt of doe je dat per dag