Las Vegas

Verenigde Staten, Clark County

Vanochtend wat langer blijven liggen en ontbeten in ons hotel. Kostbaar, maar eenmaal in Vegas....Smaakte trouwens goed.
Daarna whatsapp bellen met familie en helemaal naar de Venetian gelopen om te bekijken. Prachtig! Bij Harrah’s de monorail terug genomen. Maar als je al die hotels door moet hadden we achteraf net zo goed kunnen lopen. De middag lekker bij het hotelzwembad doorgebracht en savonds wat gegeten bij Brixie. Holey chicken. Was erg lekker, op aanraden vd man met de koffers (van iemand anders, wij doen dat zeld wel). Wafel met gefrituurde stukken kip, spek, ei, heerlijke pittige saus. En een vanille soort van milkshake met slagroom. Mmmm.
‘S avonds nog even terug voor het Mirage hotel.
We komen nog terug over een weekje voor 1 nacht in het Luxor hotel. Ik denk dat we dan nog wel tijd hebben even voor Freemont Street. Voor nu is het hier nog te leuk. Tot slot wilden we alleen nog even kijken in de Coyote Uggly Bar van het hotel. Door beveiliging en alles. En daarna even flink dokken. We zijn maar terug gegaan. 20 dollar voor een paar minuutjes kijken... nee dan moet je ook blijven en we waren te moe. En Jeroen had zo zijn idee nu wat het was. Nog even de stops voor morgen doornemen samen. We denken dat dat een lange dag wordt met de route 66.

Wat fijn dat jullie t zo naar de zin hebben....en dat jullie echt genieten......Leuk om te lezen wat jullie daar "uitvreten"....... ;-)

J&J 2019-09-10 13:14:02

Ben je weer helemaal beter?

Linda 2019-09-10 13:50:56

Leuk om de verhalen te lezen. Veel plezier!