back to my second home Malacca

Maleisië, malakka

het was een hele reis om weer terug te zijn in Malacca

met een paar middelen werd een taart gemaakt en mij welkom geheten en ik weer
terug elke dag naar Discovery Cafe mijn stek vanaf het begin in Juni

Ik heb een paar dagen bij Coffee Bean in mahkota shopping centre en daar was airco ,

gezeten om een mijn Nederlandse en belgische zaken op te lossen en

mails te sturen met de laptop van Mickeal.

s,middags met JUne mee naar het cafe en dan ging ik een wandeling maken op jonker straat

en op bezoek bij Sha de massage en bij Henri de verzekerings man.

ik ging meestal met bus 80 naar t centrum een gammele bus uit ver verleden.

soms ging ik op de fiets maar op een avond was ik op weg terug naar het huis en ik werd aangerden door een auto.

beland op het asfalt en kwam op mijn schouder terecht,

gelukkig had ik meteen contact met Stephanie en die mensen waren er meteen om mij te helpen.

naar het ziekenhuis en meteen foto,s gemaakt en schouder in het gips
en dat net voor kerst en ik heb veel mazzel gehad om niet met mn hoofd op het asfalt terecht kwam.