Via Songklah , Tumpat naar Kota Baru Maleisie, Ljungle train , Kuala Lipis , langkawi, Kuala Lumpur , Malacca

Maleisië, Kota Bharu

Met ferry terug naar Songklah , dan met bus langs de kust naar Tumpat en daar bij de grens weer

een visa voor Maleisie voor 90 dagen

van Kota Bharu met de jungle Train door het regenwoud en door Cameroon Highlands,

daar een paar nachten ovenacht om vervolgens nog een paar dagen te verblijven in Langkawi

het rustige eiland

Dan met de bus terug naar Ipoh, Kuala lumpur , Petronas Towers bij nacht

weer een hele tijd verbleven bij June in het huis in Jalan Duku en veel met bus 80 naar

Discovery cafe gereisd

zij moest werken in Discovery en ik kon dan gaan wandelen in centrum Malacca

tot ik weer rond 24.00 uur daar terug kwam en met Haar naar huis ging

Dino kwam ons elke keer halen en we gingen dan nog wat eten en drinken

Thee Thalli en Roti chennai : thee met melk en roti met ei s,nacht om 03.00 uur

en dan als we thuis kwamen naar de supermarkt en weer eten en slapen om 04.00 uur

tot eind September heb ik in Maleisie voornamelijk met de bus gereisd de goedkoopste manier van transport

Tussendoor bij Tesco grote supermarkt s,nachts het drukste

In Malacca was het nog Nationale feestdag met veel optochten

en veel eten en drinken in discovery en in het centrum in Malacca

Ook bij Sha massage cursus gehad

en in Jonker street bij Herman verzekering een bezoek gebracht aan zijn winkel

Jhon de Backpacker uit Zaltbommel sliep in heeren hotel en ging met mij op stap in Kuala lumpur