Bandah Atjeh

Indonesië, Leupe

Hier naar toe gereisd om de schade te zien met eigen ogen van de Tsunami ramp van kerst 2004

om te zien waar de weder opbouw ging

net toen ik daar aankwam stonden er militairen voor bewaking van

een deelstaat.

Daarna een lange bus tocht naar Gunung leuser Nat.Park

waar ik een jungle tocht had geboekt met een paar gasten

een tocht om nooit meer te vergeten

met een lokale gids naar een jungle en alleen een flesje water ,de rest werd gedragen

steil omhoog tussen modder paden en Hornbill birds spotten.

toen weer steil naar beneden zo steil dat ik mezelf moest vasthouden aan de bomen.

Lunch was,rijst groenten, noten in een papier,

toen nog wat omlaag in de jungle,toen zij de gids als je luistert hoor je de rivier en daar is ons 5 sterren overnachting.

daar aangekomen was het een rivier bedding en daar waren de lokale bewoners een tent aan het maken van takken en zeil

dat was dus onze slaapplek voor de nacht.
lekker wassen in de rivier en s,avonds een jointje mariuhana

lekker slapen onde rt zeil en s,morgens nog een tocht naar de bavianen

die worden onderzocht en gefilmd, ,smiddags met en tube naar beneden.