Fire in our house NR 6 in Turangi

Nieuw-Zeeland, Taupo

In deze week was ik in Oterere Hutt

op een middag hoorde ik een brandalarm afgaan in de dorpen rondom de Tongariro mountain

Een paar uur later moesten we onze spullen inpakken en ons klaarmaken om met spoed te vertrekken met doel:

Terug naar Base Camp parkeer terrein onderaan bij Ketetahi Carpark

Voor dat ik bij Waihohonu hutt was kwam ik lucie tegen die in die hutt was en e wisten niet waarvoor we terug moesten

Er werd gezegd een brandoefening

na een paar uur afgedaald te zijn werden we opgehaald door Jimmy en we kregen het vreselijkste te horen

ons huis is afgebrand ,iedereen kon op tijd buitenkomen

Byron , Ursula en Jana waren in het huis toen een buurjongen vuurwerk door mijn slaapkamer raam naar binnen

gegooid heeft en het hele huis is uitgebrand vandaar het brandalarm dat door het dorp ging

mijn hele hebben en houden , koffers kleding ,foto,s geld alles was weg.

een geweldige domper maar gelukkig waren er geen slachtoffers ze konden met hun onderbroek aan nog naar buiten lopen.

iedereen was in shock en we werden opgevangen in ons DOC centre

er werd een auto geregeld en meteen naar een winkel om kleding te kopen

dit werd allemaal gesponsord omdat het al op het National news geweest was dat er een woning van DOC afgebrand was.