Test verslag

Nederland, Langedijk

Over 2 nachtjes slapen is het zo ver. Mijn reisje naar Zuid Oost Azie gaat starten.
Dinsdag 22 maart vlieg ik vanaf Amsterdam naar Bangkok.

En om te kijken of alles werkt en we alles wat betreft deze blog snappen even een test verhaaltje.

Als het goed is kunnen jullie mijn verhalen ook volgen via de e-mail. Je kun je aanmelden om mailtjes te ontvangen wanneer ik weer een nieuw verslag op de blog heb gezet. Een linkje op Facebook zal er ook vast wel komen.

Nou mijn tas is inmiddels bijna gepakt, op het werk heb ik van iedereen afscheid genomen en de laatste voorbereidingen worden getroffen. De spanning stijgt maar de zin om weg te gaan wordt er niet minder om!

Ik hoop dat jullie plezier hebben om mijn verhaaltjes te lezen en misschien ontdekken we nog wel het fotografisch talent in mij.

Tot mijn eerste echte verhaaltje!

Nou, ik stikte ook bijna van de zenuwen. Maar ik vind het ook geweldig dat je dit gaat beleven. Nu ben je 24 uur de deur uit, het is stil in huis (behalve de wasmachine;) En je avontuur is begonnen! Heel veel plezier met alles wat je gaat doen. Kijk uit naar je berichtjes. Dikke doei, liefs mama Marlé