Schiphol - Boston

Nederland, Schiphol

Om 6:30u van huis en om 13:00u in ons hotel in Boston. Wel 6 uur tijdsverschil natuurlijk, maar alles ging zo snel en voorspoedig. Onderweg heel mooi zicht op Groenland, zie https://youtu.be/YDZ2w_fcuRM

Hier in Boston hebben ze nu een nazomer met 27 graden, dat is even wennen. Ons hotel The Lenox staat in Back Bay, echt midden in het centrum. We moeten wat uren wakker blijven, dus flink gelopen en de buurt verkend. Ook al is het zondag, alles is open. Ook een kijkje genomen in de Trinity Church, bijzondere architectuur en veel glasinlood ramen. Er tegenover ligt de Boston Public Library uit 1848, een mooi gebouw met grote zalen.
Een hamburger als diner en koffie bij Starbucks.

Wat fijn, zo'n vlotte reis! En 27 graden klinkt helemaal niet verkeerd :) Hotel ziet er ook mooi uit! Hopelijk beetje kunnen slapen en niet om 3 uur klaarwakker....een mooie maandag gewenst!

Tanja Groenendijk 2017-09-25 08:15:34

Ziet er goed uit Wel fijn zo'n goede reis tot morgen .

Pa en ma 2017-09-25 21:17:28

Fijn om te lezen. Wij gaan in 2023 USA en Canada en vertrekken en eindigen in Boston. Leuke foto's ook!