Reisdag naar San Francisco

Verenigde Staten, San Francisco

De reis

Vanochtend stond Tanja half zes op de stoep. Nog een snelle aai over de bolletjes van Patsy en Moby en toen op pad naar Schiphol. Daar ging het inchecken, bagagecontrole en douane enorm snel en moesten we nog ruim twee uur vol maken. Bij de gate kregen we beide nog een extra uitgebreide controle en voor half tien zaten we aan boord. Helaas ontbraken er twee passagiers, dus vertrokken we niet en werd hun bagage van boord gehaald, kostte mooi drie kwartier.
De vlucht verliep gladjes en na zo'n 10,5 uur waren we in San Francisco. Lange rij voor "customs", maar vriendelijke douaniers en koffers lagen al op de band.
Met de SuperShuttle naar hotel Zephyr en rond 14u ingecheckt en wel op onze kamer.

San Francisco

Gelijk op pad om het tijdsverschil de baas te blijven. Ons hotel ligt tegenover Fisherman's Wharf, dus langs de diverse pieren gelopen. Uitzicht op Alcatraz en Golden Gate in de verte. Enorme cruiseschepen strooien hun passagiers uit over de kade. Bij de bekende bakkerij Boudin de befaamde Clam Chowder in Sourdough bowl gegeten. Natuurlijk de zeeleeuwen bij Pier 39 bekeken.
Tegen 18u terug in hotel, nu nog paar uur de ogen open houden....

Wat een leuk verslag. Hotel ziet er mooi uit. Hopelijk goed geslapen en klaar voor een nieuwe dag. Leuk dat we zo mee kunnen genieten van jullie reis :)

Tanja 2016-04-26 07:11:30

Zo,n verslag is wel leuk lieve groet .