Walking by arches

Verenigde Staten, Arches National Park

Om 6u de wekker, want het kan erg druk worden in Arches National Park. We waren om 7.30u bij de wandeling naar Delicate Arch, een hele klim naar de bekende boog van 40 meter breed en 40 meter hoog. Toen naar Landscape Arch in Devils Garden, een hele dunne en lange boog. Daar ook nog een lange wandeling gedaan door het mooie landschap. De rest van de dag diverse stops en wandelingetjes naar diverse arches. Niets te koop, dus lunch bij ons en heel veel water drinken, want het was veel zon en geen schaduw. Erg bijzonder allemaal en na meer dan 20km lopen wel moeie voeten.
In dorp heerlijke frozen yoghurt gegeten en wat uitgerust in hotel.
Burger gegeten bij de American diner tegenover hotel en nog een koffie bij Starbucks.

Weer een heel mooi verhaal ,en maar hopen dat de voetjes blijven gaan .

Pa en ma 2016-05-07 20:45:50

Wat een prachtige foto's!! Fijn dat jullie het zo naar het zin hebben. Wat vinden jullie het mooiste en interessantste tot nu toe?

Eugenie Ballering 2016-05-07 22:32:34

Fijn dat jullie zo genieten van alle mooie plaatsen. Nog veel wandel plezier. 10 km per dag mag ook hoor.

Marja 2016-05-09 07:58:36

Dat is moeilijk te zeggen Eugenie. Alles heeft wel wat, afwisseling maakt het juist zo leuk.

marcels.reizen 2016-05-12 04:18:55

Prachtig landschap. En die boog ! Wat een wandelingen allemaal. En het toetje lijkt me ook lekker.