Monument Valley

Verenigde Staten, Oljato-Monument Valley

Vanochtend in Mesa Verde hadden we nog een sneeuwbui en was het slechts 2 graden. In Cortez bij Denny's lekker ontbeten en wat inkopen gedaan bij Walmart.
Op de weg naar Monument Valley paar keer gestopt voor fotomomentje en begin van de middag bij Navajo Tribal Park aangekomen. We kunnen om 16u de cabin in, dus rondje door bezoekerscentrum en daarna de Wildcat Nature Walk gelopen, zo'n twee uur onderweg om één van de monumenten. Leuke cabin met fantastisch uitzicht. In restaurant The View een Navajo gerecht gegeten en nog wat souvenirs gekocht.
Op ons eigen terras naar zonsondergang gekeken. http://youtu.be/zMIsH_Mhz2M

Wat mooi is het daar, die cabins liggen gaaf zeg met dat uitzicht zo. Jullie hebben al heel wat km te voet afgelegd, dus die ontbijtjes kunnen best ;)

Tanja 2016-05-09 06:22:02

Goedemorgen, ik dacht dat de 1 het eitje had en Marcel de pancakes? Dom gedacht van mij. Wat een geweldige road! Hier nog steeds warm!

Maatje 2016-05-09 08:35:35

Weer heel bezonder en erg mooi .

Pa en ma 2016-05-09 18:29:24

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! Ben helemaal bij gelezen, wat een fantastische reis zeg. Zeker een aanrader. En... Wat een reisschrijftalent :)