Back home

Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Zojuist aangekomen in het mooie Nederland, na een reis van totaal 16 dagen.

Het was een waanzinnige mooie reis en ik kan de Annapurna Circuit trekking van harte aanbevelen aan een ieder die trekking leuk vindt en geen moeite heeft met een pittige trek en wat primitieve omstandigheden. Je krijgt er iets fantastisch voor terug.

Voor nu wil ik alle trouwe volgers bedanken voor het lezen van mijn blog, bekijken van de foto’s en de vele leuke reacties.

Wellicht dat we de komende periode elkaar nog persoonlijk kunnen spreken en de overige foto’s en video’s kan laten zien.

Ik ga nog een paar dagen thuis bij mijn gezin doorbrengen en dan 1 mrt starten bij Weiss Technik Nederland bv.

Allemaal bedankt.

Welkom Thuis!!! Suc6 met je nieuwe baan ;)

Kim 2018-02-26 16:20:52

Hoi Kees, was een mooi reisverhaal, leuk om je zo "op de voet" te volgen. Geweldige ervaring. Goed dat je de keuze voor zo'n tocht hebt gemaakt. Ben ook benieuwd naar het gesproken verhaal erbij.

Fons 2018-02-26 16:22:25

Het was leuk om je zo te volgen, wat een prachtige ervaring joh. Daar zul je altijd aan blijven denken. Fijn dat je weer thuis bent bij Ghis en de boys. Geniet van je vrije dagen en heel veel succes bij Weiss. We zien zeker de foto’s graag allemaal, maar eerst gaan wij van een heerlijke welverdiende vakantie genieten.

Co en Marian 2018-02-26 17:43:26

Hallo Kees, Wat een mooie, inspirerende verhalen en bijbehorende foto's van een unieke wereld. Indrukwekkend en mooi om te zien dat je het goed volbracht hebt. Succes met je nieuwe uitdaging.

Harm 2018-02-26 18:25:18

Welkom terug in ons koude kikkerlandje! Geniet van je ervaringen. Geniet van de komende vrijedagen met je gezin. Veel succes met je nieuwe uitdaging en tot snel!

Joost 2018-02-26 20:45:14

Het was fantastisch om je reis zo te volgen Kees. Kun je je ervaringen bij Weiss ook niet op de Pinda zetten? :-) Bedankt nog voor de eervolle vermelding bij de momo's. Wie weet tot ooit.

Stefan 2018-02-26 21:22:44

Welkom thuis was indrukwekkend om te zien en digitaal mee te liften met je. Baard moet je er nog afscheren zeker. Succes met de nieuwe job vandaag