Zondag 07-08- 2016 Amsterdam - Toronto

Canada, Toronto

Eindelijk is het er toch van gekomen, na alle voorpret van de voorbereiding, plus alle
operaties, breuken, kinkhoest en krampaanvallen, gaat het gebeuren.......

Vanochtend vertrokken vanuit Hoogeveen om half 8.
Hennie en Wim waren zo lief om ons voor de deur in Schiphol af te zetten.
Even in de file gestaan, maar met de extra controles viel het reuze mee.
Helaas........onze vlucht is delayed....in plaats van om 11.55 uur te vertrekken wordt het 13.50 uur.

Na een vlucht van 8 uur en een kwartier kunnen we in Toronto onze auto ophalen en op naar het hotel.
In het vliegtuig gezellig gekletst met een echtpaar uit Toronto, die ons wat dingen wisten te vertellen waar we de komende dagen zeker moeten gaan kijken
Bij het hotel hebben we onze koffers gedropt en na een opfrissing nog even naar Toronto.

Ons doel is om de CN Tower te bekijken en even de stad in te gaan voor een hapje eten.
Hierna zoeken we onze hotelkamer op om morgenochtend op tijd te vertrekken naar
de Niagara Falls!

Hallo, eindelijk toegevoegd hahahaha. Geniet er lekker van alle drie en wij gaan jullie vanaf nu stalken. Veel liefs en heelhuids terug!!!!