Cococay, Bahama's

Bahama's, Cococay Bahama's

Mooier dan dit kan het leven niet worden...
Na een heerlijk ontbijt vertrokken we naar Cococay.

Omdat Cococay geen haven heeft, werden we met bootjes naar het strand gebracht.
Cococay is eigendom van Royal Caribbean, de cruisemaatschappij. Een schitterend eiland.
We hingen eerst snorkelen en een beetje rondkijken. De lunch was op het eiland, bbq met salades, wederom heerlijk.

“Ons” schip zag je in de verte liggen. Hangmatten in de palmbomen, Tessa in de hangmat, geniet ook.

Ook was er een quiz: je moet handtekeningen van barkeepers verzamelen, foto’s van een tattoo, het aantal winkeltjes tellen, enz! Natuurlijk deden we enthousiast mee! En we wonnen de 1e prijs! Eerlijkheidshalve moet hierbij vermeld worden dat wij ook het enige team waren…

Na nog heerlijk in de hangmatten te hebben gelegen gingen we tegen 15.00 uur weer met de boot terug naar ons schip.

Daar nog even het zwembad ingedoken en wederom genoten van ons heerlijke diner.
‘s avonds was er een komische jongleeract. Erg grappig. Er werd iemand uit het publiek bij gehaald, een man die eigenlijk geen zin had. Hij bleek advocaat te zijn met als specialiteit letselschade. De jongleur durfde niets meer te doen!
Tegen 12 uur doken we ons bedje in...