Lake Powell

Verenigde Staten, Lake Powell, Utah

Een ontzettend mooi uitzicht, dat je niet snel meer vergeet...
Vanmorgen om 9 uur stonden we op. Spullen pakken, ontbijten en om 11 uur gingen we op weg richting Lake Powell.

Het was maar 3 uur rijden, maar in het hotel konden we pas om 3 uur inchecken. Tijd over om onze was te doen. Dat deden we in een echte wasserette. Heel grappig. Weer iets wat je op tv ziet en nu in het echt doet! Zelfs nog tijd gehad voor een heerlijke lunch bij de Subway en nog een paar boodschappen.
De was was na 1 uur gewassen en gedroogd. Thuis duurt het langer…

Inchecken in het hotel, spullen uit de auto en de auto weer in voor Lake Powell. Omdat we bij het ongeluk onze pas voor de National Parks kwijt zijn geraakt, hebben we een nieuwe moeten kopen.

Op het moment dat we naar het meer liepen begon het te regenen en onweren. Allemaal kletsnat, helemaal Ab en Laris, die nog waren doorgelopen voor de foto’s.

Doorgereden naar het visitorscentre en om info gevraagd.
We zijn nog naar Horseshoe gelopen voor het schitterende uitzicht!

Onderweg kwamen we veel Japanners en Fransen tegen.
Aan de andere kant ligt de dam, dus daar ook nog een fotostop gemaakt.

Terug bij ons hotel namen Tess en Luka een duik in het zwembad. Best koud…
‘s avonds uiteten geweest bij een local tentje. Niet geweldig, maar goed genoeg en vooral heel gezellig!