Vliegen naar Orlando

Nederland, John Young Pkwy/S. Park 7500 Futures Drive, Orlando

Bye, bye Hollywood, hello Orlando!
Om 4 uur ging de wekker al! Aankleden, laatste spullen in de koffer, even de boel netjes achterlaten.
Astrid ging de auto halen, maar verdwaalde een beetje in de grote villapark. Tien minuten later dan gepland werden de koffers ingeladen en reden we naar het vliegveld. Op het vliegveld van LA bij Avis de auto ingeleverd. Daar staat dan een shuttlebus klaar waarmee je naar de juiste terminal gebracht wordt.

Van te voren hadden we niet ingecheckt omdat we de Boardingpassen niet konden printen. Dit alles is geen probleem. We kregen 2 en 3 plekken naast elkaar. De meiden zaten naast een Amerikaan uit Orlando en hebben bijna de hele reis met hem gelachen.

De regenboog was door de wolken duidelijk te zien.

Zelfs de meiden werden een beetje moe…

Om 16.30 uur landen we in Orlando. De auto wordt opgehaald. Een grijze Chrysler was het deze keer. Met 16.000 km op de teller.

Op maar 15 minuten rijden ligt ons hotel.

De spullen in de kamer gezet en hongerig Orlando ingereden. Eerst bij Wallmarkt de kaarten (met korting) voor de parken gehaald. Daarna op International Drive bij een spelletje UNO heerlijk gegeten.

Om 22.00 uur waren we terug in ons hotel. Vermoeid maar voldaan kruipen we meteen onder de wol! En gelijk even het reisverslag bijwerken…