Canevaworld

Italië, Pacengo

Onze laatste dag in Italië. Vanavond om 20 uur vertrekt onze bus weer naar Nederland. Na een knallend stormachtig einde van de avond gisteren met the mask singers. Nu onze spullen droog ingepakt en klaar gezet en gewandeld naar Canevaworld een waterpark. Er droog heen gewandeld om bij het kopen van de tickets weer een mega bui te krijgen. De eerste water attractie hebben we te pakken. We hadden afgesproken met een klasgenoot van Joyce die eergisteren aan zijn gekomen en 6 km verderop op de camping zitten. Toen het nog een keer noodweer werd kwamen hun net binnen en konden we gezamenlijk schuilen voor de hagelstenen.

Wat een gaaf waterpark was dat, voor ieder wat wils. Van heel stijl tot juist heel lazy. Het was niet mega druk in het park en twee om twee hebben we een fantastische dag gehad. De meiden kennen elkaar uit de klas en de twee mannen hadden elkaar direct gevonden. Wat een leuke afsluiting van deze vakantie. We eten er wat een lopen terug naar de camping. Na de twee buien hebben we de rest van de dag en avond stralend en warm weer.

Het idee was om met zijn 6 en de canyoning te gaan doen, maar dat was nog maar plek voor 3 mensen. Het inpakken en opruimen was ook wel wat meer werk en dan was dit park een super leuk alternatief.

Op de camping gaan we nog even douchen en kunnen we nog net de campingwinkel in. Daarna nog een laatste ijsje bij het meer en dan snel naar de bus. De spullen hadden ze vanmorgen snel in de grote tent gedaan, maar toch is er veel heel nat geworden. Als het hier los gaat, gaat het ook gelijk heel erg hard regenen. Maar hebben het heel leuk gehad met het Estiva team en de kinderen hebben iedereen nog even een knuffel gegeven voordat we de bus instapte. We mochten helemaal achterin de bus, maar bleek toch boei de bedoeling te zijn. Na heel wat georganiseer kwamen we helemaal vooraan in de bus terecht. We rijden erg rond 20:30 uur en hebben dan rond middernacht nog een plas stop en dan pas weer morgen ochtend, waar we dan voor 12 uur in de ochtend weer aan zullen komen in Eindhoven.

Wat hebben we genoten van jullie reisverhalen en de mooie foto's. Mooi geschreven Tamara. Dank je wel. Liefs uut Yese

Rinus en Jannie 2023-07-22 17:14:25

Jullie hebben heerlijk genoten, goede reis terug.💋