Weer thuis

Nederland, Tilburg

Om 20 uur gisteren avond op de bus terug gestapt en de volgende ochtend om 10:45 uur waren we weer terug op de parkeerplaats in Eindhoven en konden we onze reis naar huis vervolgen met de auto. Onze opstapplaats was P+R Meerhoven en deze plek zit ook vol herinneringen aan Jos en het traject wat we hebben doorlopen. Hier kwamen we in het ziekenhuis voor zijn operaties aan zijn lever en longen en was ook de plek waar we te horen kregen dat de kanker op teveel plekken zat en ze niks curatief meer voor hem konden doen.

Voor 12:00 uur zijn we weer thuis door de regen en hebben we toch onze jassen nog kunnen gebruiken. Het was fijn zo met de bus, maar ook heel vermoeiend dus vandaag verder geen verwachtingen en even bij komen van ons avontuur om met zijn drieën op vakantie te gaan.

Carpe Diem ♥♥♥

Nu pas je reisverslag gelezen Tamara. Wat een mooie leuke tijd hadden jullie en zoveel mooie leuke foto’s!! Super dapper vind ik het dat je dit hebt ondernomen met de kinderen, want dit was natuurlijk jullie eerste vakantie zonder Jos. Het bewijst wel: Jullie KUNNEN dit. Petje af! Lieve groet Lydie