Bueu.

Spanje, Bueu

Even bijpraten.
We hebben het in ons appartement zo fijn dat we besloten hebben om nog wat langer te blijven. Vanmorgen hebben we bijgeboekt tot volgende week woensdag. We hebben hier alles wat we nodig hebben.
Woensdag gaan we dan naar Santiago en vrijdag via een mooie treinreis naar Madrid waar we zaterdag het vliegtuig nemen naar Eindhoven.
Mijn voeten zijn bijna helemaal hersteld alleen de knietjes laten het nog afweten.
Gelukkig had ik vijf boeken op mijn telefoon gezet dus ik vermaak me best.
André doet zijn Sudoku's en maakt af en toe een lekkere wandeling. Voor mij slechts een paar korte wandelingetjes naar de bar of restaurant of naar het strand om naar de zee te kijken.
Lieve mensen nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties het was altijd een feest om ze te lezen.

Je hebt groot gelijk dat je nog een weekje bjigeboekt hebt! Geniet maar lekker!!

gonny 2015-09-10 21:06:44

Klinkt allemaal heel goed! Zo zie je maar met wat improvisatie kan je van "B-R-S" de meest mooie woord comninaties maken. Kijk maar, jullie zijn gestart met: B(edevaart)-R(ichting) -S(antiago de C.), en gedwongen door onwillige voeten verander je dat eenvoudig in B(ar)-R(estaurant)-S(trand). Dat B-R-S houden we er in. Geniet nog even lekker samen, we zien jullie straks weer graag helemaal gezond en uitgerust terug.

Cor 2015-09-10 21:15:31

Hoi Ginie en André, Zojuist even met Gerda bijgepraat en jullie verslagen gelezen. Wat ontzettend jammer dat jullie je doel niet lopend kunnen bereiken. Maar gelukkig zie ik ook dat jullie er iets van maken. Levenskunstenaars. Ondanks je knietjes en voeten toch mooie dagen gewenst!! Hartelijke groet, ook van Ko,

Mieke Rijnen 2015-09-10 21:44:29

Jullie hebben groot gelijk, als het zo fijn is inderdaad gewoon lekker blijven en genieten van al het mooie, fijne en lekkers daar. Fijn dat de voeten zo goed herstellen en met de knieën gaat het ook vast wel goed komen. Wij zien jullie eind volgende week lekker gebruind en uitgerust weer in B-E.

Gerda Reijne 2015-09-10 22:12:21

Fijn om te lezen dat jullie je zo goed vermaken! Fijn dat het met de voeten goed gaat Ginie en met je knieen kost het wat meer tijd, maar dat zal vast ook helemaal goed komen. Geniet er nog heerlijk van! Nog heel veel plezier! Hartelijke groetjes John en Yvonne

Yvonne Damen 2015-09-15 22:51:22

Alweer geruime tijd thuis. Hoe is het met de voeten, nu ze waarschijnlijk rust hebben gekregen. Heb jullie zo nu en dan gevolgd, maar op een tijd dat wil je niet weten. Weer een mooi avontuur achter de rug, ik doe het jullie niet na, petje af. Zie jullie vast weer binnen niet al te lange tijd. Groet uit een zonnig Culemborg.