Bueu.

Spanje, Bueu

Toen we vanmorgen wakker werden en buiten keken waren ze op het plein de kraampjes al aan het opbouwen. En er hing er al een varken aan het spit.
We wilden nog in Pontevedra ontbijten maar zagen een taxi en besloten dat we eerst naar Bueu zouden gaan en dan daar het ontbijt te nuttigen.
Om 10 uur konden we bij het reisbureau terecht voor de sleutel, maar moesten tot 11 uur wachten tot er een dame kwam die ons het appartement zou laten zien. En wat was ik blij met de weinige kennis die ik heb van de Spaanse taal. Ze sprak namelijk alleen Spaans.
Het appartement is fantastisch, vlakbij zee, zonnig, 2 badkamers, 2 slaapkamers en een wasmachine. Wat willen we nog meer. De bar naast de deur.
Vanmiddag hebben we het dorpje verkend, niet groot maar aardig.
We hebben hier geen wifi dus zullen er minder berichten van ons komen, het hangt af van een bar of restaurant waar we komen.

Hoi, wat een luxe zeg, daar houden jullie het wel een tijdje uit. Wij moeten nog wachten tot maandag en gaan dan voor 8 dagen naar Winterberg we blijven jullie volgen als we kunnen. Nog fijne dagen en groetjes van ons.

An en Jan 2015-09-05 19:22:24

Ziet er fantastisch uit, zeker die mooie blauwe lucht met bootjes. Dat is hier wel anders. Het water komt hier vooral van boven en het is grijs! Geniet van de vakantie!

Jolanda 2015-09-05 21:49:28

Ik ben gelukkig niet snel jaloers, maar als ik die blauwe lucht zie......... Geniet ervan en rust lekker uit; dat is de bedoeling van vakantie!!

Gonny 2015-09-05 22:15:13

Hier kunnen we ons bijna niet voorstellen hoe een blauwe lucht eruit kan zien. Wijs besluit om de plannen bij te stellen. Genieten van rust kan ook geweldig zijn en met pijn verder wandelen met een kans op een blijvende beschadiging is niet verstandig. Geniet van de mooie omgeving. Tot slot: wij zijn vanwege de slechte weersomstandigheden terug in Enschot, maar gelukkig wel erg genoten van fietsvierdaagse in Ommen.

Piet en Riet 2015-09-06 00:46:51

Wat fijn voor jullie dat je een leuke plaats heb gevonden. , geniet ervan en kom later uitgerust terug. Het wordt hier beter weer,wordt ook wel tijd. Hier is alles goed. Groetjes jeannette.

Jeannette 2015-09-06 12:30:52

Ziet er prachtig uit. En heel goed uitgezocht: ieder een eigen slaapkamer, ieder een eigen badkamer, Ginie een wasmachine en André de bar naast de deur: Chapeau! Nee hoor, geniet lekker van dit prachtige appartement en van de welverdiende vakantie, lekker uitrusten, voet tot rust laten komen en lekker eten en drinken. We zien jullie over een paar weken weer stralend terug