Bueu.

Spanje, Bueu

HET LEVEN VAN EEN PELGRIM IS NOG NIET ZO SLECHT.
Na een rustdag op zondag, zo hoort het immers, hebben we vandaag weer actie ondernomen.
Vanmorgen om 12 uur hebben we de boot genomen naar het eiland "Ons". Heerlijk, volop zon.
Op het eiland aangekomen hebben we eerst koffie op en daarna is André een korte wandeling gaan maken.
Ik besteed die tijd aan internetzaken, want de voeten en knieën vragen nog om rust.
Ik geniet intussen van een geweldig uitzicht op zee. De wandeling was kort maar krachtig,
Samen zijn we nog naar een restaurant gelopen om te eten en hebben een klein kerkje bezocht.

j=Jammer dat jullie niet verder kunnen lopen. Maar dit is ook niet mis. Geniet er van. groetjes Joke en Piet

Joke en Piet v.d. List 2015-09-07 17:08:01

Het ziet er prachtig uit en heerlijk relaxed, dit is volop genieten, als het dan niet wandelend gaat dan gaat zoals het nu gaat en daar is helemaal niets mis mee. Nog heel veel plezier samen.

Gerda Reijne 2015-09-07 21:14:33

Nauw dat vond ik nu ook! Het leven van een pelgrim is zo gek nog niet als het maar ontdekt en ervan kunt genieten. Dat doen jullie goed!

Jolanda 2015-09-07 21:33:39

Er is een gezegde :"Als het niet gaat zoals je wilt, moet je maar willen zoals het gaat". En dat doen jullie nu fantastisch. Het ziet er allemaal heel mooi uit. Blijf nog lekker een poosje genieten met heerlijk warm weer en weet dan dat het hier 15 graden is en buien. Volgens mij is het pelgrimsmenu dagelijks verse vis en witte wijn. Proost !

Cor 2015-09-07 21:49:37

Wat is het leuk om jullie verhalen te lezen, geweldig! En wat een leuke foto's! Jullie hebben al heel wat gewandeld zeg, jammer Ginie dat je zo'n last hebt van je voeten en je knieën! Nu maar heerlijk genieten , dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend!! Liefs John en Yvonne