Pontevedra.

Spanje, Pontevedra

SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN.
Ik zou vandaag alleen met de bus gaan en André zou gaan lopen. Maar dat vond hij toch niet zo'n goed idee, dus zijn we gezellig samen met de bus gegaan. Voor ieder € 2.00 kun je ook eigenlijk niet gaan lopen. Nee dit is een grapje. Onderweg hebben we besloten te stoppen met de tocht, om nog meer blessures te voorkomen. We hebben totaal zo'n 166 km. gelopen.
We zitten nu in een leuk hotelletje maar kunnen helaas niet blijven. Dit omdat er feesten zijn in Pontevedra.
Toen wij vanmorgen vertrokken kwamen we langs een schoenmaker. Wij naar binnen en hij had een knobbeltang. Ik heb ook nog andere zolen in mijn schoenen laten doen. Hij vond dat ik maar rare steunzolen had.
Zojuist hebben we een appartement geboekt aan zee in het plaatsje Bueu, aan de Atlantische Oceaan.
We gaan er morgen heen tot volgende week zondag. Ben zeer benieuwd hoe het er is.
Ik vind wel dat we erg flexibel zijn. Wie weet kunnen we de laatste week nog wat lopen.

Jullie laatste verslag gelezen, we kunnen ons voorstellen hoe het voelt om te moeten opgeven, maar het is een goede beslissing, dat vinde we echt. Jullie hebben nu maar ook zeker in het verleden bewezen doorzetters te zijn en niet voor een dipje te kapituleren. Geniet van je verdiende rust en je weet wat we altijd zeggen Het moet wel leuk blijven. Groetjes van An en Jan

An en Jan, 2015-09-04 20:37:24

Dat is jammer voor jullie maar een moedig besluit! Jullie zullen zeker ook genieten van een wat rustiger week. Er zijn tijden om te lopen en...tijden om te rusten. Heb het goed,liefs.

Jeannette 2015-09-04 21:03:32

Wat is dit jammer, maar het is wel heel verstandig, met zere voeten lopen is niet te doen. En Andre, het is inderdaad niet zo gezellig om alleen te wandelen, dus echt een heel wijs besluit. Ik hoop dat jullie in Bueu lekker weer hebben en daar kunnen na genieten van alles wat jullie hebben meegemaakt in deze Camino en wie weet, misschien toch nog een stukje wandelen in de laatste week. Nog heel veel plezier samen. Buren Camino

Gerda Reijne 2015-09-04 21:28:55

Ik snap dat het niet leuk is, maar aan de andere kant ; je gezondheid is het aller-belangrijkste!! een goed besluit van jullie en ach, er zijn zulke mooie wandelingen ,zoals de vennen-route. dus er is altijd wel iets te genieten.! Geniet van het fraaie weer 'hier lijkt het herfst.! Lieve groet Gonny

Gonny 2015-09-04 21:51:13

Wat vervelend dat jullie nu toch moeten stoppen met wandelen. Maar wel een wijs besluit. En een weekje aan de zee is natuurlijk ook niet verkeerd. Geniet van het mooie weer, en rust goed uit!

Groetjes Carla 2015-09-05 11:49:01

Tja, soms gaat het anders dan je wilt. Gewoon accepteren dat het dan even niet gaat is het enige dat je dan kunt doen, dus verstandig gedaan. Nu lekker even samen genieten van een weekje rust, korte wandelingen maken, lekker eten en een glaasje wijn. Beetje na mijmeren over de mooie wandeling die jullie toch gehad hebben en vergeet vooral niet dat het hier al dagen regent, dus jullie zitten nog heel goed in Spanje. Veel plezier samen, rustig aan enne.......ik zal de feuilleton missen :-) Groet, Cor