Dag 13, van Wemeldinge naar Colijnsplaat

Nederland, Noord-Beveland

Wow! De eerste keer dat ik in Colijnsplaat lig zonder regen!!! Wat een ervaring.

Vanmorgen, toen ik naar de douche liep, hadden de zwaluwen vergadering op een boot aan de steiger. Mooi om te zien. Lekker gedouched, ontbeten en bijtijds vertrokken uit Wemeldinge.

De wind voorspelling was maximaal 10 knopen, maar dit was in praktijk al gauw 15 knopen. Desalniettemin heb ik heerlijk gezeild. Ik was precies op tijd bij de Zeelandbrug en kon de korte route naar Colijnsplaat net nemen (met een paar slagen). Bij de brug zag ik nog een nieuwsgierige zeehond.

Toch nog maar een stuk door gezeild, anders was ik wel heel snel in de haven.

In de haven nieuw nep-aas gekocht nadat ik gister mn aas kwijtraakte. Morgen in Roompot maar even kijken of ik nog kan vissen.

Daarna naar de visboer op de haven. Lekker mosselen gehaald en een broodje haring voor de lunch.

Daarna nog naar de Spar, alvast avondeten voor morgen en overmorgen gehaald. Dan lig ik in Roompot en de kampwinkel daar is me te duur.

Vandaag een redelijk luie dag, maar wel enorm genoten.