Dag 3, Storm in Zierikzee

Nederland, Schouwen-Duiveland

Vandaag een heerlijke stormachtige dag gehad in Zierikzee. In de gemeentehaven lagen we goed beschut tegen de sterkste windstoten, dus was het geen probleem om 's ochtends lekker de stad in te gaan.

Heerlijk slenteren, rondkijken en koffie drinken. Lien had een serieuze Latte met karamel, slagroom en hazelnoot....ik heb het maar bij een normale Latte gehouden. Lien heeft daarna nog mooie gesloten pumps gekocht.

Terug op de boot lekker, achter de buiskap, beschut tegen de wind gezeten mét een zonnetje: beetje gelezen, gedoezeld, gekletst en gelunched. Later op de middag naar het havenhoofd gelopen. Op de heenweg tegen de wind in ploeteren en op het havenhoofd genieten van de golven, de wind en de geur van de zee. We konden tegen de wind leunen.

Ondanks de storm was het best een hele mooie zonnige en warme dag. Niets te klagen.

Terug hadden we de wind in de rug en dat liep makkelijker. Onderweg nog even op een bankje gezeten (bootjes kijken) en toen naar een restaurant gegaan. Samen een beste pan mosselen gedeeld, met bijpassende wijn.

Terug op de boot nog een afzakkertje genomen en nog even rummikub gespeeld.