Dag 9 Essaouira

Marokko, Essaouira

Vandaag heerlijk uitgeslapen, na een nacht met veel hoestbuien. Het lijkt erop alsof ik een kleine verkoudheid heb opgelopen. Misschien niet gek na iets teveel zonder jas weg gaan in de avond. Het ontbijt vanmorgen geskipt en ergens in het begin van de middag de stad gaan verkennen. En deel van de groep ging naar de hammam een ander deel was de stad al in. Lekker in mijn eentje rustig richting het stadje gelopen via de kust. Genoten van het mooie weer en lekker en terrasje gepakt. Helaas serveerden ze geen eten, dus maar even op een houtje gebeten. Ach is goed voor de lijn denk ik maar. Op de terugweg kwam ik een deel van de groep tegen een samen met hun terug gelopen via de zee naar het hotel.
Nog wel even lekker met blote voeten in de behoorlijk frisse ze gelopen.
Sowieso elke dag al grote wandelingen doen me goed, alleen voel me voetjes wel soms. Vanavond weer heerlijk gegeten met de groep. Helaas was het bij mij niet helemaal goed gegaan, maar prima opgelost.