Dag 3 Pretoria kerst diner

Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag staat in het teken van het kerst diner. We gaan nog boodschappen voor de laatste kerst zaken. Nadat we in en grote shoppingmall de laatste dingen hebben gehaald een heerlijke smoothie hebben gedronken, weer onderweg naar huis. Het meeste voor het kerst diner was al voorbereid. Er kwamen vrienden van hun langs, Piet, Adrienne en hun zoon Victor. Piet is geboren in Nederland dus sprak ook Nederlands. En nog een nichtje Madeleine van de moeder van Cecilia. We kregen heerlijk eten. Er stond op het menu: lamsboutjes gegaard met knoflook en spek gemaakt, met heerlijke abrikozen chutney. Beef roast, met een vleessaus. Gerookte varken met ananas en kersen. En rundertong met zoete zure mayonaise mosterd saus. Met knoflook aardappels in room gemaakt. Zoete pompoen en gestolde komkommersalada en Griekse salade. En als toetje hadden we zelfgemaakte roomijs met geflambeerde kersensaus. Héérlijk gegeten. Daarna nog snel de cadeautjes inpakken voor kerst ochtend.

Baie lekker om jou hier te hê Mark!