Dag 20 de laatste dag

Zuid-Afrika, Kempton Park

Vandaag is mijn laatste dag in Zuid-Afrika. Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad. Leuke mensen leren kennen. Gezellig gehad. Jammer dat het weer voorbij is, ook wel weer een goed gevoel om terug te gaan. Vandaag lekker uitgeslapen en daarna rustig mijn tas ingepakt. Daarna zijn we nog even koffie gaan drinken met een vriendin van Cecilia. Op de terugweg naar haar huis nog een ijsje gescoord van de laatste rands voor de kids, Cecilia en mij. Toen afscheid genomen van de kinderen en Cecilia haar moeder. Rond uurtje of 5 gaan rijden. Eerst nog even een heerlijke kleine pizza gegeten. Vervolgens naar de luchthaven. Rond uurtje of 8 was ik daar en vrij snel door de douane en security gegaan. Nog even wat ronddwalen bij de shops, koffie gescoord en nu de blog bijwerken. Straks even wat gemakkelijkere kleren aan doen, en dan ben ik klaar voor de lange reis. Morgen misschien op Dubai nog even kijken of ik daar naar buiten kan. Maar eerst klaarmaken voor de reis.