Dag 21, Dubai en natuurlijk de burj khalifa

Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gisteravond begonnen aan de reis. Vannacht niet echt goed geslapen :( vanmorgen rond 8.15 geland op Dubai airport. Aangezien de overstaptijd 8 uur is, toch maar even proberen van de luchthaven af te komen. Ik wil als het een beetje lukt de burja sjalifa te zien. Het grootste gebouw ter wereld iets van 828 meter hoog. Eerst de douane, da's weer half uur. Daarna tijdelijk mijn rugzak afgeven. Metro dagkaartje regelen. Voor je het weet weer uur verder. Daarna nog 45 min met de metro. Aangekomen bij Dubai shoppingmall, daar nog maar een last minute kaartje geregeld. Dan betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs. Gelukkig krijg je er wel en broodje en drankje bij. Maar goed, als je wat wil zien kost het wat. Wel genoten van het prachtige uitzicht. Toch wat kort blijven hangen maar wel genoten van het uitzicht. Ja dan zijn wolkenkrabbers gewoon klein. :) Daarna weer door de douane en nu bijna boarden. Het was wel vermoeiend, maar de moeite waard. Hoop dat ik straks wat kan slapen. En daarna staat Pa op Schiphol met Donja en Sammy. Nu al zin in.