Negende therapiedag

Nederland, Willemstad

Kemen besloot vanochtend dat ze het eerste gedeelte van de therapie maar weer eens binnen moesten gaan doen. Vast lekker rustig even. Hij was vandaag erg stilletjes en heel erg bezig met het afscheid van Bonnie. Maar binnen zijn ze weer bezig geweest met geheugenspelletjes en hak- en plakwoorden.

Wij mochten ondertussen mee met Maxim en Mayte. Het was V.I.B. (Very important brus) dag. Eerst spelletjes gedaan en daarna mochten we ons familie droomeiland tekenen. Verder mochten ze ons werkboek laten zien en daarna kregen ze een brief die ik eerder aan hen had geschreven. Mooi moment.

Wij konden toen weer naar Kemen toe, waar wij de sprong van Kemen vanaf het dok in het water net gemist hadden. Maar weer wat afgestreept van de stoer-lijst! Vandaag veel spelletjes met waterspatten op het programma door Kemen. En hij mocht vandaag nog eventjes met Merel op het bodyboard. Aan het einde mochten Maxim en Mayte Bonnie ook nog even een afscheidskus geven.

Noud nam vandaag zijn nieuwe Lifeguard T-shirt wel heel erg serieus en ging niet slapen, maar als een kleine David Hasselhoff over de steiger toezicht houden. Gelukkig werd hij wel wat slaperig van dit harde werken en viel hij even later toch in slaap!

‘s middags naar Kokomo beach. Lekker snorkelen en in het zand spelen. En schommelen op de zee-schommel! Daarna met een mooie ondergaande zon heel lekker gegeten en met een prachtig uitzicht op de lichtjes van Willemstad weer teruggereden. Herstel, toeterend terug gereden... op Curacao geef je iemand voorrang door kort te toeteren en bedank je dan door 2x terug te toeteren. Wij hebben echt iedereen voor laten gaan en we hebben iedereen bedankt. Dikke lol in de auto en eindelijk weer een grote lach bij Kemen, die we vandaag een beetje gemist hadden...

Prachtig en geweldig allemaal. Leuk om dit elke morgen te lezen. Bedankt. xxx

Froukje 2019-02-01 07:19:32

Wat zullen ze Bonnie missen 😢 weer veel mooie en spannende momenten mee beleeft. Maar toch prachtig die grote lach op de foto aan het einde van de dag 😊. Hier zijn we super trots op al de verrichtingen en vooruitgang die is geboekt door allen. 👍. Veel liefs geniet nog even, en tot zondag 💋💕. Heit en mem

Heit en mem Boomsma 2019-02-01 09:21:07

Wij gaan Curacao ook missen met al die blije gezichten witte stranden en palm bomen, maar vooral Bonnie wat is ze belangrijk voor Kemen geweest! Ik weet zeker dat Bonnie Kemen ook gaat missen! En toch zien we er ontzettend naar uit zondag morgen jullie op Schiphol in onze armen te sluiten!!!