Nog 3 dagen!

Nederland, Tiel

De inleiding van mijn fietsvakantie schrijf ik vrijdag 1 juni 2019. 3 dagen voor vertrek.

Na een half jaar puzzelen met fietstassen, kampeerspullen en het uitpluizen van routes is het bijna zover!
Een week fietsen door de UK. Goed voor zo'n 750 km fietsen.

Vanuit huis naar Rotterdam en zo met de boot naar Hull. (370 km varen)
Om via Londen naar Harwich te fietsen naar de veerdienst in Harwich. Dit keer écht alleen uit en thuis. Spannend, maar heb er zin in.
Hopelijk ben ik goed voorbereid op het typische Britse weer. Het vinden van een goed waterdicht outdoor jack was al een hele puzzel.

Na mijn beroerde kampeerweekend in Drenthe heb ik mijn 'Ultra Light' opvattingen een beetje laten varen... Mijn 3-seizoenen slaapmat die ik mee had naar Kopenhagen gaat ook dit keer mee. Ja, het is groot, zwaar en onhandig. Maar hij ligt wel lekker. En die hele lichte donzen zomer-slaapzak is ook verruild voor een iets steviger exemplaar. Ik ga wel op vakantie en heb geen zin om kou te lijden in mijn tent.

En om niet zonder fiets te komen te staan onderweg, gaan er 2 goede sloten mee. ;)

Bijna alles is ingepakt.
Alleen nu nog een selectie maken wat er mee de hut in gaat als ik op de boot ben.