Verslag volgt

Duitsland, Merzig

Vandaag na en pittige dag met veel wegomleidingen en dus meer kilometers veel klim en daalwerk laat aangekomen in het hotel. Na opfrissen hebben we bij de Italiaan gegeten in de stad. Het is inmiddels bedtijd dus het verslag komt eraan maar dat wordt morgen. Het wordt een combi van de fietsers en verzorgers tesamen.
Voor ieder wel terusten. Tot morgen. Het gaat overigens uitstekend met de groep!πŸ˜πŸ‘πŸš΄‍β™‚οΈπŸš΄‍β™‚οΈπŸš΄‍β™‚οΈπŸš΄‍♂️

Gisteren in Sinspelt 8.00 ontbijt. Matig gekwalificeerd. Het hotel krijgt een beoordeling. Het is koud. Maar de bikkels stappen op de fiets en vertrekken. We, de begeleiders, gaan nog afrekenen en de laatste spullen inladen. We hebben een koffieafspraak met de mannen bij gasthof Muller in Aach. Daar aangekomen blijkt het cafe gesloten. We gaan bij de plaatselijke bloemiste vragen naar andere mogelijkheid. We vertellen de bazin wat we aan het doen zijn en ze zegt: het kippenvel staat op mijn armen, wijst ons naar een hotel verderop. Maar biedt aan om een thermoskan heet water op de stoep te zetten. De winkel sluit om 12.00 uur. Linda is inmiddels verder gaan vragen en er ontstaat spontaan een dorpsoverleg van verschillende vriendelijke mensen. Een dame biedt spontaan haar huis, balkon, stoelen, toilet en koffie aan. Dat doen we. Het wachten is op de bikkels. Telefoon van Kees. "We moeten omrijden ivm wegopbreking". "We komen niet". De koffie is bij de dame klaar en de aardappelsalade ook. Ze is teleurgesteld. We blijven nog even koffie drinken en vertrekken. Trier is de stopplaats geworden maar daar is het enorm druk en we besluiten na wat boodschappen door te rijden naar de finishplaats Merzig.

Truste! Dank voor bericht! πŸ‘πŸ˜Š

Anja 2019-08-21 22:28:15

Succes vandaag weerπŸ’ͺπŸ’ͺ

Jurjen 2019-08-22 07:17:13

Zet hem op hoor. Jullie kunnen het. Kleine teenslagen maken jullie sterk.

Ria Buitendijk 2019-08-22 14:32:21

Wat een bijzondere reis maken jullie toch mee, en wat een behulpzame mensen allemaal, ik geniet ontzettend van de reisverslagen... Ik ben trots op bikkels zoals jullie :) hou nog even vol!