Aangekomen in Lilongwe

Malawi, Lilongwe

Hallo allemaal,
2 dagen geleden zijn we na een lange reis aangekomen in Lilongwe de hoofdstad van Malawi. Het was nog even spannend omdat de vlucht in Dubai te laat vertrok. We hadden in Tanzania weinig overstaptijd en nu dus nog minder. Gelukkig hebben we de laatste vlucht naar Lilongwe gehaald. Bij aankomst hebben we de benodigde formulieren voor het visum ingevuld. Toen moesten we afrekenen voor het visum en door de douane. Onze chauffeur Paul stond ons op te wachten. Hij bracht ons naar ons hotel: Kiboko town hotel. Hier zijn we nu nog steeds. Een dag later kwam Leen aan. Het was fijn om hem na 4 maanden weer te zien. We hebben gisteren en eergisteren vooral gerelaxed. Wel een beetje de omgeving van het hotel verkend, marktje en winkels bekeken. Vandaag zijn we naar het Lilongwe Wildlife Centre geweest. Hier worden zieke/mishandelde wilde dieren opgevangen met het doel ze weer uit te zetten in de natuur. Vanmiddag zijn Leen en Ria nog wezen shoppen. Wouter heeft ondertussen lekker gelezen. De winkelcentra hier zijn modern, alles is hier te koop voor wie het kan betalen.....Morgen gaan we naar Liwonde National Park. Dit is een wildpark waar je verschillende soorten safari's kan doen zoals wandelsafari, bootsafari of traditioneel met 4WD. Hebben we veel zin in. Groeten uit Lilongwe.

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Mooie foto's! Veel plezier nog. Groetjes

Heidi 2016-03-19 16:40:16

Leuk om te lezen dat alles goed gaat met jullie. Doe Leen de groeten. Veel plezier nog samen!

Dianne Timmerman 2016-03-20 19:14:05

Mooie foto's! Ik ben benieuwd naar de foto in het Wildpark. Heel veel plezier Ook groeten van mam. pa