Dag 112 Shipad 5730 km

Nederland,

Hopla ik werd wakker om 6:00, men biologische klok maar totaal onuitgerust. Fransesca was echter al bekan ingepakt en had het op haar genomen om havermoutpap te maken. Men bagagedrager die Joschi gisteren gemolt had door men fiets te verplaatsen voor een bus maar daarbij zijwaartse druk op men voorvork uitoefende moest ook nog hersteld worden. Gevolg men voordien in tacte rechterrek dreigde nu ook los te komen. We hadden dit gisteren provisorisch opgelost met ductape. Snel alles eraf en met brieten en een fatsoenlijke laag ductape terug degelijk vastmaken. Dan snel snel ontbijten en inpakken. Het lijkt wel een race voor mij. We reden verder. Ik had vannacht geen oog dichtgedaan en zou helemaal per total tegen valavond ineenzakken op de kampeer plek. Joschi heeft men tent opgezet terwijl ik op de grond lag te slapen/hijgen/lachen/huilen. Zoveel emoties door men lijf toen ik daar kapot op de grond lag. Mentaal had ik ook een strijd moeten leveren, ik wou om 16:00 uur al stoppen. Twas weeral 18:30.