Laatste dagje

Nederland, Strijp

Maandag 27 juni

Het was alweer de laatste dag. We hadden al gezegd dat we op tijd bij het vliegveld wilden zijn, je weet maar nooit hoe dat hier gaat. Even ontbeten en onze koffers gepakt. Hmm, toch iets meer gekocht dan ik dacht dus een beetje proppen geblazen met de koffer. Toch maar met de taxi naar het vliegveld in plaats van de metro.

Nadat we hadden ingecheckt, even nog wat eten. Aangezien we ruim op tijd waren, konden we nog even wat winkeltjes langs gaan. Nog even een kadootje gekocht voor de jarige, die ons kwam ophalen. Met wat vertragingen vlogen we weer terug naar Nederland. Het uitzicht vanuit het vliegveld erg bewolkt en toen regen. Dus... Het was koud en regen, tjah dan ben je wel weer gewend aan Nederland.

Met de kinderen wat foto's gekeken en de kadootjes uitgedeeld. Morgen gaat het gewone leven weer verder en lijkt het weer lang geleden dat we weg zijn geweest. Volgend jaar staat Londen op het lijstje of misschien wel Rome. En zo kan ik nog wel even bezig blijven...