Week 11

Malta, EC Central

Goedemorgen!

Leuk lang weekend gehad! Vrijdag heerlijk gezond en heerlijk verbrand. Zaterdag zijn we vroeg op pad gegaan om naar Popeye Village te gaan. Hier zijn de opnames geweest voor Popeye. We vertrokken om kwart over 12 en kwamen uiteindelijk om 3 uur aan. (* bussen) Het was er erg mooi, leuke foto's gemaakt zoals jullie kunnen zien :). Selfie met Popeye Olive and die andere (weet niet hoe hij heet).

Zondag ochtend wakker geworden na een slechte nacht wist ik al hoe ver het was. Gestoken door muggen. De meeste van jullie weten dan dat ik dan echt flink ziek kan zijn en ik me als een Michelin poppetje voel. Voor diegene die dat niet weten, ik ben erg allergisch voor muggen en mijn lichaam reageerd daar best heftig op. Ik word ziek, krijg koorts en de muggenbulten zwellen zo op dat mijn huid erg strak staat. Hup aan de pillen en hopen dat het snel beter gaat. Voordat ik zondag naar bed ging alles geinspecteerd zodat er geen nare mug meer op mijn kamer te bekennen was. Bleek dat er een gat in de muur te zitten naar buiten dat diende als sort of ventilatie?! Dat gat heb ik dichtgemaakt met een deken om te zorgen dat er niets meer langs kon komen.

Eenmaal maandag weer was het erger dan zondag. De plekken waren erg hard and rood. Op het werk vroeger naar huis mogen gaan omdat ze me erg zielig vonden haha. Thuis aangekomen heb ik de bulten flink gekoeld en ging het al een stuk beter. Vandaag (dinsdag) is het ziek zijn gezakt en de dikke bulten zijn afgeslankt. Gelukkig nemen de ouders van Marlies volgende week mijn klamboe van thuis mee, dan ben ik weer veilig in mijn hutje! :)

Gelukkig is het erg rustig deze week. Soms helemaal niets te doen, dus tijd voor een verslagje. Barbara en Sabine zeiden: ' Geniet er nog maar van, straks is het zo druk dat je niet eens meer naar de wc kan.' Ik ben benieuwd. Maar ga ze natuurlijk zo goed mogelijk helpen in die periode!

Mis jullie, in het bijzonder: mijn lieve familie, Ramonneke, schoonfamilie en lieve vriendinnen.

Tot over 7,5 week! Zie jullie snel!

Kus,

Janine

Ach lieve schat fijn dat de bulten weer wat minder zijn maar goed smeren en als jij volgende week onder jou klamboe ligt dan kunnen die steekdingen er niet meer bij doe verder je best op je werk en geniet van alle leuke dingen daar.Dikke kroel van Oma Rietje

ria-hamers.op.reis 2017-04-18 12:37:27

Lekker genieten schat! Creatief met het gat geweest en hopen dat ze weg blijven! Ik mis jou ook. Dikke kus xxxx

Ramonneke 2017-04-18 16:28:04

Pppffff niet leuk die muggen, hoop voor je dat het ergste is geschiet. het gat in de muur heb je goed verholpen haha crea bea. we zijn aan het aftellen hoor samen met jou. tot zeer snel. xxxxxxxxxxxx