We zijn er!

Malta, Msida

Dag 1:

Na een moeilijk afscheid van mijn ouders en lieve vriend vertrokken we naar Malta. Met de gedachte dat ik gewoon op vakantie ging...

Eenmaal aangekomen in Malta ( 19 graden ) keken we onze ogen uit.
Wat is Malta mooi!

Na een heftige taxirit naar Msida en 3 x langs het appartement gereden te hebben waren we er eindelijk. Het appartement is precies hetzelfde als op de foto's die we gezien hadden van de makelaar. Erg mooi en modern.

Na alles uitgepakt te hebben zijn we lekker rond gaan lopen in Msida zelf. Ook werd ons Mama Mia's aangeraden en een lekkere pizza, slaan wij niet af. ;) Ook moesten we wat boodschapjes doen en een pinautomaat zoeken. Na dit allemaal gevonden te hebben, was het tijd om een beetje te praten met het thuisfront. Omdat het een vermoeiende dag was zijn we lekker vroeg naar bed gegaan.

Dag 2:

We waren vroeg op en hebben toen nog een aantal boodschapjes gedaan in een supermarkt. Hierna zijn we erop uitgegaan om Malta een beetje te gaan verkennen. Met name het uitvinden van de bus en het kijken waar onze stageplaatsen waren. Want ja, voor mij is het morgen zo ver, mijn eerste stage dag. Eerlijk gezegd, knijp ik hem wel en vind ik het erg spannend. Marlies is deze week nog vrij, dus die gaat morgen gezellig met mij mee met de bus. Het is ongeveer 20 minuten met de bus naar St. Julians en mijn stageplek is om de hoek.

Verder hebben we erg leuke en mooie plekken gezien, zoals jullie ook kunnen zien bij de foto's die ik aan dit reisverhaal toevoeg.

Vanavond gaan we lekker koken, wat chillen en vroeg naar bed want morgen heb ik een spannende maar ook leuke dag voor de boeg. Daar horen jullie vast eind van de week over, hoe de eerste week Malta is gegaan en alles over mijn stage.

Liefs,

Janine

Superleuk geschreven😘

Mama 2017-02-05 17:55:49

Eerste indruk heel goed wel spannend morgen maar dat likt jou wel😘😘😘👍

Papa 2017-02-05 19:36:21

Super leuk schat! Op naar nog veel mooie leuke reisverhalen!

Raymon 2017-02-06 10:38:14

Zo pas weg, en al een heel verhaal geschreven. wel leuk dat we het zo een beetje kunnen volgen. successssss xxxxx

carla 2017-02-06 16:35:25

Mooi hoor succes meisje gr van ons

Appi 2017-02-06 17:38:19

Leuk om te lezen ;) Veel succes op je stage, maar dat gaat helemaal goed komen. Dikke kus van Finn Xx en van ons.

Stefan, Malissa en Finn 2017-02-07 17:20:20

Lieve schat wist niet goed hoe het werkte maar ik ben er achter hoe is het gegaan vandaag dat lukt jullie wel he ik weet niet dat je nog wakker bent maar lekker slapen anders dikke kus Oma Rietje