Nog anderhalve week te gaan!

Malta, Msida

Hoi Hoii daar is ze weer!

Ik zie je denken : 'Oh komt er eindelijk weer een verhaal.' Ja ik weet het, het is weer lang geleden. Het zal waarschijnlijk ook de laatste zijn voordat ik weer thuis kom. Want ja, over 1,5 week ben ik weer op de Nederlandse bodem. Ik wil jullie in het 'kort' wat vertellen over wat ik de laatste tijd gedaan heb.

Zoals ik al zei ben ik over 1,5 week al weer thuis. Maar bij mijn stage bedrijf kunnen ze me nog niet missen. Wat resulteerde op een vraag of ik niet langer kon blijven.
NOU NEE!!!
Het is natuurlijk wel goed dat ze je willen houden, maar ik wil zo graag naar huis en ik moet ook naar huis. Ik zou er niet eens over na willen denken om te blijven, 4 maanden is meeeeeeeeeeeeeeer dan zat. Ik heb ook bijna al mijn uren gemaakt maar eerder weg van het werk zit er niet in hoor, best wel apart.

Vrijdag 26 mei had ik een feestje van EC voor al de collega's die bij EC Malta werkten. Goed geregeld een open bar met hapjes, collega's die steeds meer gingen drinken en daarna gingen zingen door een microfoon. Gelachen heb ik wel ja haha.

Zaterdag 27 mei na een lange tijd kwamen papa, mama en Bart nog op bezoek. Echt heerlijk, ik heb ze eerst van het vliegveld afgehaald daarna zijn we lekker taart gaan eten in Mdina en zijn we uiteten geweest. Zondag was M A G I S H. Papa en mama hadden geregeld dat Bart en ik met dolfijnen mochten gaan zwemmen, hoe gaaf is dat! Vooral voor iemand die al vanaf kleins af aan heeft gezegd dat ze dolfijnentrainer wilde worden, dus een droom kwam uit. Heerlijk in het water het mooie beest aanraken en zien hoe intelligent ze zijn. Echt W A U W! Wat een ervaring. Maandag zijn we naar Gozo en Comino geweest (zuster eilanden). In Gozo hebben we letterlijk gesjeest door het eiland en nog door caves gevaren veel mooie dingen gezien. Daarna door naar Comino wat ook heeel erg mooi is door het helder blauwe water. Pap, mam en Bart stonden daar echt van te kijken. Het was best warm dus hebben we daar ook nog even gezwommen. Eenmaal thuis weer zijn we wat gaan eten en was het al weer laat. Dinsdag ochtend ben ik nog hen in het hotel komen ontbijten en ben daarna naar het werk gegaan. 'S Avonds nog lekker uit eten geweest en toen was hun mini vakantie al weer afgelopen :(. Maar goed nieuws, over 1,5 week zie ik ze weer!

Verder deze week niet zo heel veel bijzonders doen, de leraren komen nog langs onze stage en we gaan nog wat met ze drinken. En dan het weekend is het laatste weekend samen met de meiden dus we gaan lekker met ze allen zonnen en bbq'en. Van het weekend word het ook een grote chaos want het zijn verkiezingen hier. Er word ons al aangeraden om genoeg eten in te slaan, geen discussie aan te gaan met onderwerp politiek (ze zijn hier erg fanatiek), de bussen rijden nog onregelmatiger/niet (KAN HET NOG ERGER DAN NORMAAL DAN?!) Blijkbaar wel. En ook voor je eigen veiligheid geen rood of blauw dragen ivm de kleuren van de partijen. We moesten het zien als de Klassieker Ajax-Feyenoord alleen 10x zo erg + flinke rellen. Ik ben benieuwd!

Ben alvast een beetje begonnen met mijn koffer in te pakken met dingen die ik niet meer aan doe. Want we zijn geen dag vrij om nog even alles in te pakken en het huis moet ook nog schoon. Hoe we dit gaan doen zien we volgende week wel hahah.

Goh weer niet kort gehouden, wat dachten jullie dan ?!

Ik zeg tot over 1,5 week allemaal!!!

Saħħa!

Liefs,

Janine

Moooi verslag weer schat en hele mooie foto's! Tot volgende week! (= Dikkekuss

Ramonneke 2017-06-01 21:19:32

Leuk verhaal weer :D En met Dolfijnen gezwommen, echt super Gaaaaaaf. En nu is het aftellen, voordat je het weet ben je weer op de May. Geniet er nog even van en tot snel. Xx Finn Pootje van Diesel ;) Stefan & Malissa & ♡

Malissa 2017-06-01 21:41:48

Tot volgende week❤

carla 2017-06-01 21:42:59

😘😘😘

Laura 2017-06-01 23:03:11

Lieve schat volgende week ben je er weer goed hoor oma zit de dagen af te tellen Kus oma

ria-hamers.op.reis 2017-06-01 23:09:36

Tot volgende week Nina!

Ethel 2017-06-02 07:51:20

Superfijn was het om bij jou te zijn! Volgende week zaterdag gelukkig weer bij ons! Mooie ervaring maar nooooooit meer zolang weggaan hoor! Xxx

Je lieve moedertje 2017-06-02 08:19:47

nog even volhouden schatje, tot volgende week!!! xxx