Lekker bakken in Colorado

Verenigde Staten, Hesperus cherry creek mountain ranch

's Morgens vertrokken naar Mesa Verde. We zijn gaan kijken naar Spruce Tree House (Sparren Boomhut), waar er eeuwenlang rasechte indianen geleefd hebben. Ze woonden hier in huizen gebouwd onder de rotskliffen diep weggestoken op het einde van de kloven. Poison ivy gezien, gelukkig niet gevoeld. Het was redelijk warm in Mesa Verde, dus we moesten veel drinken. We zijn daar ook naar een museum geweest waar spullen van indianen tentoongesteld worden. Daarna verder gereden en iets gaan eten. We hadden cola met ijs besteld maar we kregen eigenlijk ijs met cola. Na het eten zijn we naar de winkel geweest om gerei te halen om op te eten bij het kampvuur. Natuurlijk trokken de wolken samen net als we aan de kassa stonden. De locals waren al aan het uitkijken of er een tornado aankwam. Het zag er even niet goed uit maar rond 8 uur toch eindelijk het vuur aangestoken. We hebben de worstjes gegrilled en er wat groentjes bij gegeten in een tortilla wrap want New Mexico komt er morgen aan. Na het eten hebben we marshmallows boven het vuur gehouden. Heerlijk!