Dag 6 Arles

Frankrijk, Arles

Drogist: €8.94
Camperplek: € 5.00
Camping Arlesienne: €17,90

Tiny is nog steeds niet lekker en ik ook niet. We ontbijten maar niet (crackertjes). We gaan de stad bekijken. Nemen de camper en gaan naar de camperplek aan de Rhone, €5,00. Vandaar de stad in. Het zou vandaag gaan regenen? Maar dat valt erg mee. Vanacht heeft het wel wat geregend.

Gelukkig is het iets minder warm ( nog steeds erg warm), anders was de stad niet te doen geweest. We wandelen de stad door via een soort stadwandeling. Die hebben we opgehaald bij de tourist office. We zijn beide een beetje knorrig door het ziek zijn en eigenlijk is een stad bekijken nog steeds niet ons ding. Arles is wel erg mooi. Prachtig amphytheater en ander Romeinse bouwwerken. We lopen de hele stad door en gaan rond een uur of 1 lunchen. Eens kijken of onze magen het trekken. En dat doen ze eigenlijk maar net, Tiny eet een crepe en ik een omelet.

We wandelen weer naar onze camper en gaan via de Intermarche naar de camping. Daar eten we wat brood en soep.

Om 20:00 is voetballen, Frankrijk - Nederland. Niet om aan te zien, ik ga na de rust naar bed en laat het voor gezien. Het wordt 4-0 voor Frankrijk.