Dag 4 Kennismaken met de Camarque

Frankrijk, Cardet

119253
119375

Camping La Brise €25,80

We rijden via binnenwegen naar de Camarque, met als eerste doel: La Grande Motte. We zijn daar tegen lunchtijd en proberen een parkeerplekje te vinden...onmogelijk. Wat we ook proberen, niets!! Grote parkeerplaatsen en leeg ook, maar verboden voor autos zwaader dan 2 ton. Ze hebben er alles voor over om het de camperaar moeilijk te maken. We vinden iets ver buiten LGM, waar we lunchen en snel maken dat we wegkomen. le Grande Motte en omstreken is helemaalniets voor ons. Dan maar naar Saintes Maries de la Mer. De CC camping blijkt- nog niet in de actieperiode te zitten. Kost nu dus € 38, doen we dus niet. Camping la Brise iets verder is ook duur, maar zonder stroom en hond niet aangeven komen we op €25,80. We gaan wandelend naar St. Maries. Het is een erg touristisch stadje en uiteraard bloedheet en peperduur. Een biertje kost €4.00.

De camping is enorm groot, we hebben een plek ergens in het niets. Alles is kurkdroog en stoffig. Dat zal de rest van de vakantie zo wel blijven. Ook de camping is eigenlijk niet onze smaak, maar alternatieven zijn er niet. De verschillende CP's zijn zo groot, zo midden in de zon, dat je daar ook niet wilt staan.

We eten op de camping. Tiny wordt s' nachts wat ziek.