Laatste dag in Tel-aviv

Israël, Holon

8.00 Wakker . Om 10.00 uur moeten we uit ons Appartement en haalt Idan ons op .
Wel jammer het is een prima plekje om te verblijven maar aan alles komt een eind.
11.00 we zijn bij Jack en Idan thuis .
16.00 We gaan met Jacky schoppen in Holon.
Idan blijft thuis gelijk heeft ie .
Het blijkt dat ik de Pakezel ben .
Winkel uit winkel in .
Zelfs mijn vrouw koopt een Jurk . Jack maakt haar al een klein beetje duidelijk dat op haar Bruiloft ook zij bijna net zo mooi moet zijn als de Bruid dus ook in Gala .
Al bij de gedachte breekt bij Clary het angstzweet uit . Wij liggen krom van het lachen .
Ze zegt dat ook Oma in het lang moet .
Daarna gaan we Idan ophalen en moeten we boodschappen doen .
Ik heb nog nooit zo een grote Supermarkt gezien Zo groot, wel 4 x de Jumbo ,en zo schoon en mooi .
Als onze boodschappen gaan in plactic tassen echt waar wel 50 .
Zou bij ons niet mogelijk zijn .
Daarna gaan we Ijs halen . Anderhalf kilo het lekkerste ijs van Israel zegt Idan .
20.00 we zijn weer thuis . Helga en Jack gaan koken .
Het ruikt heerlijk en het smaakt nog beter .
Daarna film kijken met chips , bier en wijn .Toch zijn we inmiddels zo moe dat we de film niet uitzien .
Tot morgen

Tijd vliegt voorbij als het gezellig is Luit. Lekker nog even dicht bij jullie dochter zijn en dan weer huiswaarts. Is waarschijnlijk een indrukwekkende reis geweest waar je heerlijk op terug kan kijken. Voor je dochter de groetjes en voor jullie, kom veilig weer thuis xxx

Maria 2016-06-16 10:37:18

heb het er nu opstaan super om jullie zo te volgen en wat een prachtige foto's het is daar wel heel mooi, niks mis mee om daar een dochter te hebben wonen mooie plek om heen te gaan. nog effen lekker genieten, en wat hebben jullie al veel gezien, en dat met die temperaturen veel plezier nog en groetjes daar.