Strand

Israël, Tel Aviv

9.45 Goedemorgen . we zijn er weer .Ik heb lekker geslapen . Clary is een beetje ziek.
Omdat Idan naar Jerusalem is gaan wij een dagje naar het Strand niks mis mee .
Het is al weer hot vandaag 35 graden het kan Niet beter.
16.30 Weer Thuis . Jack is ook nog langs geweest op de Fiets .
Lekker patatjes gegeten met elkaar.
Nu zitten we heerlijk koel binnen het is een beetje te warm .
20.00 Idan heeft ons opgehaald we gaan echte hamburgers eten in Holon.
Zooo lekker heb ik ze nog nooit gehad .
Je kunt zelf kiezen wat je erop wil met champions met uien met kaas noem maar op heeeeeeeel Lekker.
Nog een biertje gedronken bij Idan thuis en toen met de taxi weer naar huis .
Het is inmiddels al weer 11 uur geweest toch nog even voor de laatste avond op ons heerlijke balkon.

Goedemorgen Ben aan het bijtenken Gisteren pas om 0.30 thuis Erg lange dag vanaf 7.00 uur maar ben bikkel Vanmiddag naar Marsdijk en na die tijd even bij Asrid aan bakkie doen . Hier wat betere temperaturen Geniet nog even lekker samen en knuffel en beterschap aan Clary