Jaquelien

Israël, Tel Aviv

7.45 Wakker na een bijzondere avond tijdens een diner in het park in Tel Aviv .
Onze Dochter wordt ten huwelijk gevraagd door haar vriend .
De hele families is daarbij aanwezig . Het was heel emotioneel echt wel een traantje wegepikt
Heerlijk gegeten . We worden echt in de watten gelegd we worden gehaald en weer thuisgebracht.
Vandaag gaan we naar Jerusalem we moeten klaar staan om half tien.
Er schijnt een gids geregeld te zijn die ook nederlands spreekt .
Its allemaal amezing .
18.30 Terug uit Jeruzalem . Heel veel gezien o.a Het museum. " Friends of Zion" heel indrukwekkend over het onstaan van Israel en daarna naar de Klaagmuur en naar het graf van Jezus . Intussen ook nog gegeten op een terras .
Een overvolle dag met heel veel heel leuke momenten zoals bij de klaagmuur dat Idan en zijn vader gaan bidden . Heel veel rituelen met llinten en Kleden daar mag je geen fotos van nemen dat is niet eerbiedig.
En de vrouwen zijn apart van de mannen.
Daarna naar de markt waar het heel erg druk is .Vijgen gekocht en kersen .
Onderweg terug naar Tel Aviv daarna nog weer gegeten in een Libanees Restaurant met allerlei gerechten uit Israel. Fotos heb Ik nog niet die volgen.

Mooi man, heel veel plezier vandaag en groetjes aan Clary en Helga. xxx

Maria 2016-06-10 07:50:18

heel veel plezier nog .mooi dat we jullie zo een beetje kunnen volgen

hennie batterman 2016-06-10 09:47:19

Feliciteer je dochter van ons en geef haar een knuffel Blijf je op de voet volgen xx van ons en blijf genieten

gerrieen kas 2016-06-10 18:35:22

Vrouwen apart van de mannen...wel even lekker Luit!!