Laatste dag in Israel .

Israël, Holon

Goedemorgen deze Morgen .
Het is bijna negen uur en Helga en ik zijn al aan de koffie .
Buiten is het al weer bijna 30 graden maar binnen lekker koel .
Het is natuurlijk een bijzondere dag want mijn allerliefste vrouw is jarig vandaag .
Van Jack en Idan heeft ze een Armband gekregen met Jack haar naam en die van mij in het Hebreeuws
Gisteravond hebben we het druk gehad over de ceremonie in Nederland.
Het wordt natuurlijk niet zo groot als volgend jaar in Israël maar we gaan er wel iets heel moois van maken .
Wordt vervolgd.
15.30 Terug van een heerlijke Barbecue in het Park .
Idan heeft alles uit de kast gehaald om alles te regelen .Super bedankt Idan .
Het is een leuke afsluiting ook voor Clary haar verjaardag .
Het was een fanatische vakantie .
Bedankt Jack en Idan .
Voor foto,s kijk bij Helga .
20.15. We zijn door bijna alle controles en zitten te wachten tot we aan boord kunnen .
We hebben nu al een half uur vertraging ,maar we hebben de tijd .

Van harte Clary Jullie natuurlijk ook Luit en Jack. Geniet nog even van elkaar Een superdag van ons xxx