Palermo dag 2

Italië, palermo

Na het simpele maar prima ontbijt (geloof dat we daar 2,80 pp voor betaalde) uitgecheckt en naar teatro massimo gelopen, daar Engelstalige rondleiding gehad, in de vip en royal box geweest en veel kostuums en andere theater props gezien.
Daarna over een antieke en verse dingen markt gelopen en daarna over de winkelstraat 'via roma' richting de sushi tent 'sushi time' gelopen om te lunchen. Daar echt zeer vers en overheerlijk gegeten en hard naar hotel gelopen waar we om 13u terug moesten zijn ivm uitchecken en de auto uit de garage halen (26 uur voor 13 euro beveiligd gestaan! !)
In een wc bij t hotel even snel opgefrist en in de auto gestapt voor de terugweg naar giardini naxos die weer 3 uur duurde en olaf eerst van de kuststrook van palermo genoot en daarna lekker heeft geslapen ;-). Na terugkomst ontspannen, toen naar een wasserij in het dorp gegaan omdat al onze kleding door het vele zweten stonk en tussendoor hebben we super goede pikzwarte inktvis pasta gegeten bij l'acquis restaurant daar tegenover (waar we zeker nog eens terug willen gaan als we meer tijd hebben). Op terugweg weer langs ice go go gereden voor n toetje.
Savonds op bed voetbal gekeken Duitsland 7-1...wat ben ik blij dat ik de dag erna mijn Duitse egotripper baas Nils niet onder ogen moest komen zeg haha.