Dagje catania en taormina

Italië, catania

Auto opgehaald
Naar catania gereden, mooi theater bekeken, doorgelopen naar het oude 11e eeuwse kasteel via een markt, op centrale plein foto's gemaakt van Agatha kathedraal en daarna de grote winkelstraat de via etnea doorgelopen met veel oude gebouwen en winkels.
Terugweg naar taormina gegaan, veel moeite met parkeren en hoge berg belopen voordat we in t sprookjes achtige centrum kwamen. Kerk en kasteel gezien en olaf is het grote Grieks Romeinse theater greco Romano ingelopen met een prachtig mooi uitzicht over de omliggende dorpjes.
Savonds gegeten bij sikelia olaf vooraf sinasappel salade en linda knoflook bruchetta, als hoofd gerecht olaf pasta en Linda maccheroni alla norma vegetarische verse pasta met tomaat en ricotta kaas, als nagerecht olaf granita al cafe plus ijs coupe en linda vers fruit daarna nederlands voetbal gekeken totdat de verlenging begon en we in de slaapkamer geen tv zender vonden die het uitzond dus hebben we in de centrale hal bij de receptie de verlenging en de penalties bekeken.