Dag van vertrek

Canada, Toronto

Vanochtend zijn we om 07.00 wakker geworden, en zijn we meteen uit bed gesprongen om de zonsopgang te bekijken in deze ontzettend mooie stad. Dat hebben we gedaan bij het dakterras van het hotel, wat wel een klein beetje koud was ;) Maar wij zijn de vrouwelijke bikkels, en toen het zonnetje eenmaal scheen zijn we terug naar onze hotelkamer gegaan, en hebben ons daar even gedoucht en omgekleed. Vervolgens hebben we onze koffer herpakt en zijn we om 09.15 gaan uitchecken en ontbijten. Het ontbijt in dat hotel was echt heerlijk. Uiteindelijk zijn we om 10 uur de stad in gegaan, en zijn we naar het Eaton Centre gelopen. Onder weg naar het centre kwamen we een nogal aparte "squirrel" tegen, in plaats van dat de normale squirrels wegrennen kwam deze juist achter ons aan rennen. Het was een zeer nieuwsgierig beestje, maar wij waren toch een beetje bangig dus de rollen waren in dit geval even omgedraaid. Het Eaton centre is een hele grote mall met 3 verdiepingen vol met allerlei winkels denk aan Hollister,Hugo Boss,Abercrombie,Victoria Secret, enz kortom een super leuke shopping mall dus. We hebben onszelf daar helemaal even los laten gaan. En hebben met z'n tweeën een super leuke middag gehad, we moesten onszelf om 14.15 melden in het hotel zodat we met z'n allen naar het vliegveld konden zodat we ons om tijd konden melden bij de douane. We vlogen om 18.10 de lucht in en hadden prima eten in het vliegtuig. We hebben beide ook nog kunnen slapen, wat heel erg fijn is. Het was een mooie en te gekke reis geweest.

Wat een prachtige verslagen! Jij bent nu in ieder geval een prachtige ervaring rijker, die pakt niemand je meer af.. geniet nog maar zo lang mogelijk na !

Vincent Krabben 2015-11-24 13:40:43

Wat een schitterende week hebben jullie gehad. Een onuitwisbare herinnering.

Phia 2015-11-24 23:21:39

Wat een fantastisch verslag met mooie foto's. Supergoed gedaan. Ik ben helemaal trots op jullie. en ook wel nieuwsgierig naar jullie presentatie. Kun je me daar nog wat over vertellen? Hartelijke groet....