De dag van vertrek en aankomst in Toronto,Canada.

Canada, Toronto

Om kwart over 7 vertrokken we naar het voetbalveld van Malika's broertje. Daar hebben we nog even naar de wedstrijd gekeken en toen vertrokken we echt naar het vliegveld. We hadden er erg veel zin in maar we vonden het ook wel spannend,zo alleen vliegen en naar Canada voor een week. Eenmaal op het vliegveld ontmoetten we de groep van 30 leerlaren die met ons mee gingen naar Canada. Daarna gingen we ons bagage afgeven en door de douane. Dat ging snel,daardoor hadden we nog erg veel tijd om in de winkels te kijken en lekker te lunchen. Om 1 uur mochten we dan in het vliegtuig. De vliegreis viel ons heel erg mee, we hebben film gekeken,aan onze presentatie gewerkt, muziek geluisterd en gepraat met een man die onze leuke tips gaf waar we heen moesten gaan in Toronto. De acht uur vliegtijd ging super snel voorbij. Dat vonden we wel fijn.Tijdens het landen in Canada hadden we een prachtig uitzich over Toronto. We kwamen om 4 uur aan in Toronto.Even de koffers snel opgehaald en meteen naar de bus die ons naar Toronto bracht. We kwamen in het eaten Hotel aan.Het was een mooi hotel en onze kamer had een super uitzicht over het grote plein in Toronto. We hebben onze koffers snel in onze kamer gelegd en zijn opzoek gegaan naar de Victoria Serect. Die hadden we snel gevonden in een super groot winkelcentrum namelijk het eaten centre. Ongeveer 5 minuten lopen van ons hotel. Ongeveer 2 uur in het winkelcentrum gelopen en om 7 uur lekker uiteten gegaan in het Baton Rouge. We waren zo moe dat we vroeg zijn gaan slapen. Het was een vermoeiende maar wel leuke dag!