Eerste schooldag

Canada, Toronto

Dit is onze eerste dag op school. We gingen met Nina en Anna uit ons gastgezin mee naar school. De eerste indruk toen we de school binnen kwamen lopen was: Wow dit is super groot met heel veel leerlingen. Het was erg indrukwekkend.We vonden het in het begin wel spannend om naar het hayden college te gaan. Onze eerst les was Engels. Voordat de les begon moesten we gaan staan en luisteren naar het Canadeese volkslied.Voor ons was dat natuurlijk best gek omdat we dat in Nederland niet doen. De engelse les was leuk om te volgen. De tweede les volgde we een les scheikunde. Waar we helemaal niets van begrepen. De derde en vierde les hebben we aan onze presentatie voor het congres gewerkt met de hayden studenten. Het was erg leuk en gezellig om onze presentatie vast voor te bereiden. De hayden studenten waren erg lief.
Eenmaal terug in het gastgezin zijn we nog uiteten gegaan bij de beste hamburger tent in Burlington, the works. De burgers was erg lekker maar de burgers waren echt heel groot. Daarna zijn we nog langs het Lake gereden wat erg mooi was. Ook zijn we naar een super grote supermarkt gegaan. Dat was erg indrukwekkend. Eenmaal in het gastgezin zijn we gaan slapen. Het was een indrukwekkende en geweldige dag.