Angels Landing in Zion NP .. amazing again

Verenigde Staten, Angels Landing

Vandaag vroeg de veren uit (6 uur). Zo vroeg zelfs dat er nog geen ontbijt was. Gelukkig hadden we nog brood in onze kamer. Vroeg omdat we Angels Landing wilde gaan lopen en om niet in de hitte te lopen en de drukte bij de bussen te ontwijken.. vroeg op dus. Idee van tevoren was dat ik met de 3 meiden tot halverwege zou gaan. Ivm de lengte maar ook omdat het op het einde gevaarlijker is, en vooral niet prettig voor mensen met hoogtevrees, zoals ik. Heerlijke mooie route...
En halverwege ging de rest door (die hadden nog meer mooie verhalen) waarna ik met de meiden terug ben gegaan naar het hotel. Daar konden we nog genieten met onze bonnen van het heerlijke ontbijt (oftewel lunch) en daarna een duik genomen in het lekkere zwembad.
Nadat iedereen weer terug was uiteindelijk naar een pizzeria gegaan voor de laatste avond in Springdale.
Wat mooi is Zion en wat leuk is Springdale. Er zijn nog zoveel wandelingen ... hier willen we nog wel een keer terug.